Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringsspråk
  • Delphi Programming
  • Java Programming
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl Programming
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programming
  •  
    Datamaskin >> Programmering >> Java Programming >> Content
    Hvordan lage Java Games
    Prosessen med å lage Java- spill er den samme som for å lære å male et maleri eller bygge en bil . Du studere strukturen og dynamikken i spillet du ønsker å lage , så resitere eller gjenskape den opprinnelige modellen du har studert , deretter begynne å lage ditt eget arbeid basert på hva du har lært . Bruk denne tilnærmingen til å lage dine egne Java-spill . Du trenger:
    Java Development Kit ( JDK )
    Vis flere instruksjoner
    en

    Locate kildekoden for en eksisterende , enkel Java-spill . Søkestrengen for Google eller en lignende websøk leverandør vil inkludere disse begrepene: "easy Java spill" og "source code" . Pass på at "source code " er i doble anførselstegn . Her er et bestemt søkeord som vil lede deg til kildekoden for flere spill : en

    ~ enkel Java-spill " kildekoden "
    2

    Spille spill funnet i søkeresultatene . Du må kanskje bruke Firefox eller en annen nettleser som ikke er Internet Explorer , som har problemer med å vise Java- applets . Finne et spill som er morsomt, men ser enkelt . Et godt eksempel på et slikt spill er en på javaonthebrain.com /java /mastermind .
    3

    Last ned kildekoden ( en fil som slutter på " . Java ") og HTML-filen der det vil kjøre , plassere begge filene i samme katalog . Anta at spillet krever en enkelt kilde ( . Java -fil) .
    4

    rekompilere kildekoden på datamaskinen ved hjelp av Java Development Kit ( JDK ) fra java.sun.com . Pass på å peke HTML-koden viser applet til plasseringen av ditt kompilert klasse fil.
    5

    Begynn å gjøre overfladiske endringer i spillet i de stedene i programmet som du forstår . For eksempel, hvis en linje leser " buffer1.setColor ( Color.gray ) ", kan du prøve å endre grått til blått. Se i Java API og opplæringen referansen på slutten av denne artikkelen for å hjelpe deg å skjelne hvilke kildekode endringer for å gjøre og hvor du skal gjøre dem .
    6

    forplikte kildekoden fil til minnet . Memorere en funksjon eller logisk blokk med kode om gangen , skriver du inn koden fra minnet . Gjør dette til du kan gjenskape en compilable og arbeidsmiljø program fra minnet .
    7

    Design og kode en viktig modifikasjon til spillet ved hjelp av den kunnskapen du har fått fra din utenatlæring av det. Gjenta dette til spillet ligner lite på den originale. Når du har nådd dette stadiet , har du effektivt lært å lage ditt eget spill.

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan sjekke om en String Kun Inneholder Alphabet Let…
    ·Hvordan sortere en lenket liste i Java 
    ·Hvordan lage en MIDI Loop i Java 
    ·Hvordan lage en pyramide av tegn ved hjelp av Java 
    ·Java 1.5 Opplæring 
    ·Java 1.5 Merknader Tutorial 
    ·Java-feil PID: 236 
    ·Hvor å Endre Locale Struts i Java 
    ·Hvordan lage en aritmetisk erklæringen i Java 
    ·Hvordan å erklære en Constructor i Java 
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan lære Computer programmering 
    ·Slik tilpasser et J2ME Tekstfelt 
    ·Slik fjerner det siste barnet av et Div. jQuery 
    ·Hvordan bruke etiketter i Perl 
    ·Python for nybegynnere programmerere 
    ·Hvordan bruke Koder i en One- Dimensional Array 
    ·Hvordan sette opp Apache PHP på MySQL på CentOS 
    ·Hvordan endre SMTP-port i PHP 
    ·Hvordan å kompilere et JSP-fil 
    ·Hvordan bruke Fortsett erklæringen i Python 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/