Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  •  
    Datamaskin >> Software >> Andre dataprogrammer >> Content
    Hvordan Test Statisk i Rhino håner
    Dataprogrammerere kan bruke tentamen å teste oppførselen til objekter i den virkelige verden gjennom et virtuelt miljø . Kort sagt , krever tentamen du erstatte den virkelige objekt med simulerte objekter for å finne ut hvordan den virkelige objektet faktisk vil oppføre seg i visse situasjoner. Hvis du har flere samvirkende objekter, kan du isolere oppførselen til ett objekt ved å opprette falske versjoner av de andre omkringliggende gjenstander - for å finne ut hvordan elementet du tester vil oppføre seg i forhold til dem . Instruksjoner
    en

    ned Rhino håner fra Google . Koden , som ligger på Google på http://code.google.com/p/powermock/, kan kopieres og limes til Project Object Model, eller POM . Det kan også kopieres direkte til prosjektet du jobber med.
    2

    Definer din verktøy klasse . En klasse er oppskriften som definerer hvordan du skal utføre testen . Et verktøy klassen er en blåkopi som definerer felles metoder eller funksjoner som programmet utfører. Mange hjelpeklasser inkluderer de vanlige " java.util.Collections " - . Som lar brukeren til å utføre flere forskjellige vanlige oppgaver
    3

    Lag de to merknader som trengs for å utføre mock test . Bruk " : @ RunWith merknaden " og " @ PrepareForTest " for å identifisere de klassene du vil bli spottet
    4

    Lag din oppsett og shell testmetoder som du normalt ville, og deretter mock . klassen ved utføring av testen. Bruk " mockStatic "-metoden for det formål å skape en delvis mock og erklære dine forventninger på vanlig måte .
    5

    Replay noen registrert forventninger med " replayAll " og verifisere resultatene ved hjelp av " verifyAll . "

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan skrive ut Bare hendelse i iCal 
    ·Hvordan Endre Frequency Table i Blunk 
    ·Hvordan lage flere Tape kopier med Symantec Backup Exec…
    ·WordPress 500 Feil på en standard Windows Plesk Instal…
    ·Hva er DNSChanger 2.0B 
    ·Hva er Booster 1,03 
    ·Visual Tekstbehandling 
    ·The Best Color Setting for en GOM Player 
    ·Hvordan organisere notater med Outlook 
    ·Hvordan lage en Web Intelligence Report Med tidsavhengi…
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan lage en rullegardinmeny i Office Excel 2007 
    ·Hvordan spare en handling i Photoshop 
    ·Hvordan endre navn på en Quicken konto 
    ·Slik fjerner Scandisk 
    ·CD-og DVD-opptak programvare 
    ·Hvordan Crossfade på VLC 
    ·Hvordan finne den Print Area Excel i Vista 
    ·Hvordan lagre en fil i et Microsoft Access Database 
    ·Hvordan lage et hefte i Microsoft Publisher 
    ·Slik viser Word-dokument Kommentarer i OpenOffice 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/