Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  •  
    Datamaskin >> Software >> animasjon programvare >> Content
    Flash 8 ActionScript Tutorial
    Hvis du nettopp blitt tildelt en Flash ActionScript tutorial prosjekt , må du tenke ut en plan for handling , spesielt hvis du ønsker å få prosjektet ferdig raskt og gjort riktig første gang . Selv om du kan bli fristet til å starte koding med en gang , ikke gjør det. Og det er fordi det er bedre måte . Det vil spare deg for tid nå, spare tid for fremtidige opplæringen prosjekter og hjelpe deg å beholde din klient. Papir Prototype

    En av de mest effektive strategier for å skape en Flash opplæringen er å starte med en mock -up. Hva er en Flash mock -up? Enkelt sagt , det er en prototype av selve finalen Flash tutorial . I animasjonen feltet, er en prototype også kalt en storyboard .

    En av de enkleste og beste måtene å lage en prototype er papir og blyant . For å gjøre dette effektivt , er det en god ide å først bestemme hvor mange lag din Flash tutorial trenger. Etter at du har gjort det, får en skissebok for hvert lag . Ideelt sett bør sidene i skissebok din være halvparten blank og halvparten foret . Dette er slik at du kan tegne grafikken og pent skrive ned den tilhørende ActionScript -kode og notater for hver keyframe på samme side .

    For alle keyframes i opplæringen din , foreta en rask skisse av hver ramme innhold. Det er best å holde skissebok sider i samme rekkefølge som nøkkelbilder. Ved å gjøre dette, vil du sikre at du har en endelig papir prototype som følger din tutorial tidslinje .

    Etter at du har fullført hvert skissebok , vurdere å sende det til en foreløpig gjennomgang . Spør de som er involvert i prosjektet dersom prototypen er i nærheten av hva de så for seg . Dette er en god forholdsregel , spesielt hvis prosjektet ikke var godt definert i første omgang .
    PowerPoint Prototype

    Etter at du eller dine kollegaer har utkvittert på papiret prototype, gå videre til neste prototype. For mange er PowerPoint brukes til å formalisere en Flash 8 prototype fordi det tilbyr tekst , grafisk design og animasjon evne. Videre, fordi PowerPoint er designet for lysbildefremvisninger , kan PowerPoint prototype være lett sekvensert og korrelert med tidslinje av Flash tutorial . En siste grunn er at du kan konvertere PowerPoint- prototype til en Flash-film automatisk. Dette kan gjøres med en rekke PowerPoint -til -Flash programvare konvertering pakker

    Selv om du kan bli fristet til å starte koding nå, kan du først ønsker å opprette en ActionScript flytskjema . Dette er spesielt viktig å gjøre hvis opplæringen er sammensatt. Når du oppretter din flytskjema , er det en god idé å referere til lags skissebøker og utskrift av PowerPoint- prototype. Flytskjemaet kan trekkes på papir eller i PowerPoint. Hvis du bruker PowerPoint , dra nytte av autofigurer som brukes for flytskjema konstruksjon.

    Coding og maler

    Etter disse innledende og noen behandlet tanke , start koding . Du vil finne at alle av planleggingen vil gjøre ActionScript koding relativt enkelt. Det er fordi du har en ferdig prototype til å designe din kode til , og du har flytskjemaer og ActionScript notater for å fungere.
    P Som du planlegge og prototype , tenk om gjenbruk av opplæringen din . Se på opplæringen din som grunnlag for en tutorial mal. En godt designet tutorial mal vil sterkt redusere tid å produsere en ny tutorial . Alt du trenger å endre er innholdet , ikke rammen sekvensering eller ActionScript -kode.

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·After Effects Tittel Plug- Ins 
    ·Hvordan : Lag en Superhero i Flash 
    ·Hvordan spare Flash -filer til skrivebordet 
    ·Hvordan Lip Sync i Blender 
    ·History of Maya 3D 
    ·Flash Pro 8 Effekter 
    ·Hvordan Gi MC en forekomst navn i Flash CS3 
    ·Hvordan kombinere Flash-filer 
    ·Hvordan lage en knapp i Flash 8 
    ·Hvordan lage din egen Flash Game Gjennom HTML Koder 
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan jeg Auto Befolke et Word-dokument 
    ·Hva er en WINS Proxy 
    ·Hvordan konverterer jeg Tekst på Adobe Flash CS3 Profe…
    ·Hvordan bruke Microsoft Word til å sende e-post 
    ·Hva er en Standard Toolbar i Office for Windows 
    ·Hvordan brenne DVDer Fra uTorrent 
    ·Hvordan konvertere en MP4 til AMV Format 
    ·Hvordan Test Statisk i Rhino håner 
    ·Hvordan redigere notatene Master i PowerPoint 2003 
    ·Typer av programvare for sikkerhetskopiering 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/