Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  •  
    Datamaskin >> Software >> animasjon programvare >> Content
    Hvordan legge til knapper til Flash filmer
    En av de viktigste grunnene til Flash-teknologi er så populært er det gir et godt nivå av interaktivitet . Flash-filmer med interaktive elementer tillate folk å engasjere seg med dem og nyte en rik , multimedia opplevelse. Skape interaktivitet i Flash filmer ved hjelp av knappene er lett, selv om du ikke har noen erfaring med programmering . Du må bruke små mengder av ActionScript koden for å implementere dine knapper, men avhengig av formålet med Flash-film, er dette ofte grei. Instruksjoner
    en

    Lag din Flash movie. Åpne Flash og opprette et nytt dokument . Lagre dokumentet, og gi den et passende navn . Få filmen klar til å legge til dine knapper. Lag de andre elementene du trenger i dokumentet før du legger knappene . Hvis det er nødvendig , skissere et utkast av hva du vil at filmen skal se ut før du faktisk begynne å legge elementene, fordi dette kan ofte spare tid i det lange løp.
    2

    Tenk hvilke knapper filmen er kommer til å trenge , og hva de skal gjøre , det vil si , hva kommer til å skje når noen trykker dem . Dette kan virke innlysende , men tar litt tid å tenke på hensikten med knappene før du faktisk begynne å lage dem tillater deg å gå videre i en fokusert måte . Hvis filmen kommer til å inneholde en rekke ulike interaktive elementer , lage dem etter tur i stedet for alle på en gang , fordi du vil være i stand til å identifisere bugs mye lettere på denne måten.
    3 < p> Lag dine knapper. Du kan lage knapper i Flash fra scratch , eller du kan bruke ferdiglagde knapper som Flash gir. Hvis du ønsker å velge en ferdig -knappen, velg "Window "> "Vanlige biblioteker "> "Knapper" fra menyen , deretter velger du en knapp du liker og dra den til den hvite sceneområdet . Hvis du vil lage din egen knapp , tegne formen du ønsker å bruke verktøyene . Velg figuren , og trykk "F8" eller velg " Endre" > " Convert to Symbol ". Gi din knapp symbol et navn og klikk på "Button "-knappen . Knappen som er på scenen området er kjent som en forekomst av symbolet , er generisk form som er oppført i biblioteket . Gi din knapp eksempel et navn ved å velge den og skrive inn tekst i " " boksen i "Properties "-panelet , med formatet: . " ButtonName_btn "
    4

    Rediger rammene av -knappen din . Dobbeltklikk på knappen symbol for å gå inn i huset innvendig rammer. Du vil se at det er fire rammer: "Opp ", " Over ", " Down " og " Hit ". " Up" er en knapp sin standard tilstand , "Over" er når brukeren svever musen over det , "ned " når det trykkes og " Hit " definerer klikk-stand området. Velg hver ramme i sving ved å klikke på den og trykke " F6 " eller velg " Insert" > " Timeline "> " Nøkkelbildekontroll . " Med hver ramme valgt, endre knappen utseende hvis du ønsker å gjøre det ser litt annerledes ut i hver av disse statene . Hvis du velger en forhåndsdefinert knapp , vil disse rammene allerede er gjennomført .
    5

    Legg kode for knapper og teste sine funksjoner. Gå tilbake til hovedsiden scene for filmen ved å klikke på tilbake-knappen for å avslutte redigeringen for din knapp eksempel. Sett inn et nytt lag i filmen din ved å klikke på den lille hvite firkanten i " Timeline "-området, og navngi det nye laget "code " eller noe lignende . Klikk det nye laget og åpne " Actions "-panelet ved å klikke på den, eller trykke på " F9 ". Skriv inn noen kode til knappen : en

    //referere til knappen ved hjelp av forekomsten

    buttonName_btn.onRelease = function () { trace (" klikket " + denne ) ;} ;
    p Dette er bare et enkelt eksempel som skriver ut detaljer om hvilken knapp er klikket - du bør skrive kode som gjenspeiler hensikten med knappen din . Test din film og sørge for at den knappen gjør det du trenger den til.

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan lage din egen ferie animasjon 
    ·Hvordan lage noen Tynn i After Effects 
    ·Slik Send eBlast Flash animasjon 
    ·Hvordan laste opp Flash-filer på en nettside 
    ·Intel Core 2 Duo Vs . Intel Core 2 Quad 
    ·Hvordan Tegn en Cartoon Character i Flash CS5 
    ·Hvordan lage en Starry - Fylt Night in Flash 
    ·Hvordan Model overnatting i 3D Studio Max 
    ·Hvordan Spin et element i Adobe Flash CS4 
    ·Hvordan Lås i Avatar Your 
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan Fange videoer til QuickTime 
    ·Hvordan legge til en bakgrunn på PhotoShop 
    ·Hvordan Backup programvare til en USB 
    ·Programvare Life Cycle Management Tools 
    ·Fakta om Nero 
    ·Slik importerer fra en CD til Ableton Live 8 
    ·Slow innlegg i Oracle 
    ·Norton AntiVirus Definisjon 
    ·Hvordan flytte en vei til et nytt lag i Illustrator 
    ·Hvordan bruke QuickBooks for FOREX 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/