Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  •  
    Datamaskin >> Software >> animasjon programvare >> Content
    Hvordan Loop en Flash Movie hjelp Handling Scripts
    The Adobe Flash brukergrensesnitt gir en underliggende skriptspråk , ActionScript , som muliggjør mer omfattende kontroll over multimedia -prosjektet . En animasjon er definert av en tidslinje . Under normale forhold vil animasjonen gå tilbake til begynnelsen av tidslinjen eller sløyfe . Å forårsake animasjonen å sløyfe på et punkt før slutt, kan du bruke ActionScript . Instruksjoner
    en

    Åpne kildefilen for deg Flash movie . Sett et lag for den ekstra manus og gi den navnet " as. "
    2

    Klikk rammen av " som " lag der løkke vil begynne og trykk " F6 " for å lage en keyframe hvis denne rammen ikke allerede er en keyframe . Åpne " Actions "-vinduet ved å trykke " F9" og sett følgende : en

    stop ();

    gotoAndPlay ( 1 ) ;
    p Dette fører til at spillehodet for å gå tilbake til ramme en . Det er mer effektivt å bruke etiketter fordi animasjonen kan endres , forårsaker data til å flytte til annen ramme tall. Bruk trinn 3 for å opprette en ny etikett .
    3

    Klikk rammen for den nye etiketten og trykk " F6 " for å lage en keyframe ved behov . I " Properties " panel "Frame Label" -feltet , setter en etikett navn. For eksempel " begynne. " Dette navnet kan nå brukes i gotoAndPlay funksjon som følger : en

    stop ();

    gotoAndPlay ( " begynne ");
    4

    Trykk " Ctrl" og " Enter" samtidig for å teste filmen .

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan å animere Ikoner 
    ·Hvordan legge til Fade Out Bakgrunnsmusikk Med Flash 
    ·Alternativer til Macromedia Flash Player 
    ·Hvordan gjør du Animerte Flash filmer 
    ·Hvordan Tegn i Flash 
    ·Hvordan Link to scener Sammen med ActionScript i Flash 
    ·Hvordan lage en Preloader i Flash 
    ·Hvordan finne nettsteder for å lage avatarer 
    ·Hvordan å animere CTR i Sketchup for RCT3 
    ·Hvordan sette Pivot Stick animasjon på Windows Movie M…
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan overføre DVD-er til en MP4 spiller 
    ·Hvordan Avkrefte Illusions i World of Warcraft 
    ·Slik deaktiverer Norton 15.5.0.23 
    ·Slik kopierer du en Blu- ray DVD Bruke AnyDVD HD 
    ·Slik aktiverer Trend Micro Antivirus 
    ·Hvordan å analysere dataene i et Excel- regneark 
    ·Hvordan bruke dato funksjon i Microsoft Access 2003 
    ·Hvordan Test din Virus programvare 
    ·Hvordan Tegn en oval form Autocad 
    ·Hvordan type Buet tekst i Illustrator CS 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/