Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringsspråk
  • Delphi Programming
  • Java Programming
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl Programming
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programming
  •  
    Datamaskin >> Programmering >> Java Programming >> Content
    Hvordan lage 3D i Java
    Java programmeringsspråk inneholder evnene til å utføre mange oppgaver . Enten du trenger en Java -server, en Java desktop applikasjon , eller en Java image bibliotek sannsynligvis eksisterer for å utføre oppgaven. For eksempel , er å skape 3D-bilder i Java enkelt gjøres gjennom Java 3D- bibliotek . Hjelp av gjenstander som finnes i biblioteket , kan du annonser belysning og perspektiv effekter til en geometrisk form til å lage et 3D-bilde . Du trenger
    Java Development Kit ( JDK )
    Vis flere instruksjoner
    en

    Last ned og installer Java 3D- tegning bibliotekene ( se Ressurser) .

    2

    import nødvendige biblioteker i programmet filen: .

    import com.sun.j3d.utils.geometry * ; import com.sun.j3d.utils.universe * ; import javax.media . . j3d * ; . import javax.vecmath * ; .
    3

    Lag en tre - dimensjonal sfære gjennom Java 3d geometri og belysning klasser . Denne koden skaper den " universet " eller perspektiv for objektene , trekker den og legger en lyskilde for å imitere en 3 - dimensjonal look : en

    public class Ball {

    offentlig Ball ( ) {

    //Lag universeSimpleUniverse uiniverse = new SimpleUniverse ( ) ;//Lag en struktur for å inneholde objectsBranchGroup gruppe = new BranchGroup ();

    //Lag en ballSphere sfære = ny Sphere ( 0,5 f); group.addChild ( sfære ),

    //Lag en rød lightColor3f light1Color = new Color3f ( 1.8f , 0.1F , 0.1F ) ;

    BoundingSphere grenser = new BoundingSphere ( ny Point3d ( 0.0,0.0,0.0 ) , 100,0 ) ;

    Vector3f light1Direction = new Vector3f ( 4.0f , 7.0f - , - 12.0f ) ; DirectionalLight light1 = new DirectionalLight ( light1Color , light1Direction ) ;

    light1.setInfluencingBounds ( grenser ) , group.addChild ( light1 ) ;

    //ser mot static void main ( String [] args ) { new Ball (); } }

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan Stopp Grails i Jetty 
    ·Samtidige prosesser i en Servlet Object 
    ·Den Scanner Input Function i Java 
    ·Annet forhold typer i Java 
    ·Hvordan Skyll en Android Emulator Inndatabuffer 
    ·Hvor å Åpen Java Bilder i Android 
    ·Hvor å Endre Font Farger i Java 
    ·Omdirigere Vs . Fremover i Java 
    ·Hvordan utvikle et Tetris spill i Java Uten en applet 
    ·Hvordan lage to forekomster av Subklasser i Java 
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan finne indeksen til en streng i Python 
    ·Slik kjører du en PHP -filen uten en PHP Extension 
    ·Hvordan Ring en iFrame Gjennom et skjema 
    ·Hvordan lage Polling Med PHP 
    ·Hvordan koble en jtds Driver til SQL Express 
    ·Hvordan oppdage rektangel Kollisjon i Java 
    ·Hvordan lage database i Lisp Coding 
    ·Hvordan Lukk en For Loop Ved hjelp av C + + 
    ·Hvordan å kompilere Java Under Notepad 
    ·SDLC Faser i Visual Basic 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/