Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  •  
    Datamaskin >> Software >> Photoshop >> Content
    Hvordan lage teksturer i Photoshop for ZBrush
    Tre- dimensjonale modeller er grunnlaget for dataanimasjon filmer , videospill og mange TV-serier. Disse modellene er i programmer som ZBrush . Men den "fysisk " struktur av modellene er bare en del av historien. Uten teksturer avbildes på dem modellene er bare plast ser blobs . Mens børsten kan brukes til å kartlegge og male disse modellene , er det også mulig å bringe disse modellene i Photoshop for å avgrense teksturer eller lage helt nye. Du trenger Photoshop CS3 Extended ( eller senere) . Instruksjoner
    en

    Åpen ZBrush . Velg " File " og klikk " Åpne ". Åpne prosjektet du har jobbet med . Deretter velger du "Fil " og klikk " Export" . Navnet på filen og velg " Wavefront OBJ " som filtype . Klikk "OK". Lukk ZBrush .
    2

    Åpne Photoshop . I dialogboksen som dukker opp bla deg frem til filen du eksporterte fra ZBrush og åpne den. 3D-modellen vil bli importert med sine eksisterende strukturer som er lagret i "Lag" -panelet .
    3

    Klikk på tekstur gruppen i " Lag" -panelet for å åpne den. Noen modeller vil ha mer enn en tekstur . Velg den du ønsker å arbeide med.
    4

    Bruk maling verktøy i Photoshop for å male direkte på modellen . Disse maling vil automatisk bli brukt til teksturen i " lag "-panelet . Som et alternativ kan du dobbeltklikke på tekstur laget. Dette vil få opp et eget vindu der du kan male på teksturen .
    5

    Velg " File " og klikk " Lagre". Navn du filen og plasseringen du vil lagre . Din modell med sin nye struktur vil bli lagret og kan importeres tilbake i ZBrush .

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan lage fest Streamere Med Photoshop 
    ·Adobe Photoshop 5.5 Tutorial 
    ·Hvordan lage en smiley på Photoshop 
    ·Slik installerer Mask Pro Into Adobe Photoshop Elements…
    ·Hvordan Pimp Biler i Adobe Photoshop 
    ·Hvordan bli kvitt en Shadow i Photoshop 
    ·Hvordan tegne piler i Photoshop 
    ·Slik fjerner Black Matte i Photoshop 
    ·Hvordan fikse et bilde Feil i Photoshop Elements for Ma…
    ·Slik fjerner Bakgrunn fra et tre Bilde i Adobe Photosho…
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan lage en reklame Flyer 
    ·Hvordan lage en CD som ingen kan kopiere 
    ·Hvor å låse opp Microsoft Access Database 
    ·Min PowerPoint har en grå tekst Før Animasjon Inngang…
    ·Hvordan endre bildefrekvens i VLC 
    ·Hvordan Rull på Microsoft Excel 
    ·Hvordan flytte Streets , Turer og kartdata til et Drive…
    ·Hvordan å myke opp bakgrunner i digitale bilder ved hj…
    ·Hvordan lage en tidslinje på en datamaskin 
    ·Slik konverterer den første Brev til en med store boks…
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/