Bethesda Software brøt PC gaming poster med utgivelsen av The Elder Scrolls IV : Oblivion , et spill satt i en dynamisk fantasiverden. Spillerne kunne streife farlige skoger og fangehull i et forsøk på å oppdage en skjult kongelig arving og gjenopprette balansen i et kongerike i fare . Etter suksessen med denne utgivelsen , utgitt Bethesda Knights of the Nine , en utvidelsespakke til det opprinnelige Oblivion spillet . Når det er kjøpt og installert, legger Knights of the Nine nye oppdrag , tegn og tyvegods for spillopplevelsen . Instruksjoner
quest Logg
en
Start Oblivion spillet klienten. En gang i spillverdenen , gjør Knights of the Nine ikke automatisk begynne. Du blir nødt til å utløse søken ber ved å spille .
2
Gå gjennom byer og markedsplasser og lytte til samtaler som skjer rundt deg . Dette gjøres best på dagtid fasen av spillet , som flere tegn er roaming om enn om natten , da mange sover.
3
Vent til ikke-spillbare figurer ( NPC ) converse om et angrep på " kapell i Anvil . " Overhøre diskusjonen vil oppdatere din søken logge og ber deg om å reise til Anvil . Du må være i hørbar rekkevidde av samtalen for minst et par sekunder for din søken loggen for å oppdatere .
4
Engasjer tegn i samtale hvis du ikke overhøre " kapell i Anvil " diskusjon . På en PC , venstre-klikk på et tegn, og trykk " Space" -knappen for å begynne å snakke med dem . Dette bringer opp et utvalg av potensielle conversational emner .
5
Velg " rykter " emnet. Tegnet vil nevne angrepet på Anvil kapell . Dette vil også oppdatere din søken loggen .
Reise
6
Reise til byen Anvil . Anvil ligger i den sørvestlige delen av kongeriket Cyrodiil . Du kan reise dit enten til fots , på hesteryggen ( hvis du eier en mount ) eller gjennom rask reise ved å åpne kartet i spillet og klikke på Anvil er byikon .
7
Oppgi viktigste byen gate og følg veien til venstre mot Anvil Castle .
8
Finn kapellet på høyre side av veien . Dens fulle navn er kapellet Dibella , og det ligger i det området av byen kjent som Chapelgate .
Samtale
9
Approach vakt stående utenfor kapellet dører . Han vil bli plassert nær en annen NPC kjent som profeten .
10
Snakk med vakten ved å klikke på ham og trykke på " Space" -knappen for å aktivere en samtale .
11 < p> Klikk gjennom vaktens dialog alternativer til han advarer deg ikke å gå inn i kapellet "med mindre du har en sterk mage . " Dette vil starte den første strengen av Knights of the Nine oppdrag, kjent som " Pilgrimage ".