" Crysis " er et dataspill i første person shooter genre som lar deg opprette og tilpasse innhold i spillet. Bruke " CryENGINE2 Sandbox 2 " modifisering programvare , kan spillere lage nye nivåer , elementer og karakter modeller. Når en ny overflatestruktur er formet innenfor modifikasjon verktøyet, er den nye informasjonen lagres i en DirectDraw Surface -fil , eller " DDS fil . " Du trenger
" CryENGINE2 Sandbox 2 " software
Vis flere instruksjoner
en
Klikk på " Sandbox 2 "-ikonet på skrivebordet for å starte programmet .
2
klikk på " File" -menyen øverst på skjermen , og klikk på " Materials Editor. "
3
klikk på " Legg til ny item " knappen på programmet verktøylinjen. I "Lagre som"-dialogboksen , tildele en lett identifiserbar navn som " NewItem " for det nye objektet . Bruk standard lagringssted for " C: \\ Program Files \\ Electronic Arts \\ Crytek \\ Crysis \\ CryENGINE2 Sandbox2 \\ SDK . "
4
Klikk på det nyopprettede objektet navn i " Materials Browser" -panelet , og klikk på " Texture Maps" -knappen i " Materialer Settings" -panelet .
5
klikk på filen mappe -ikonet ved siden av den type teksturen du ønsker å bruke , og klikk på kildefilen . Den nye DDS fil for objektet er nå opprettet .