Blender er en åpen - kildekode 3D-modellering program som du kan bruke til å lage avanserte gjengivelser og animasjoner . Med Blender , kan du importere vektorgrafikk som du opprettet i andre applikasjoner som Inkscape eller Adobe Illustrator . Du kan bruke vektorgrafikk som en tekstur på alle størrelser scene fordi i motsetning pixel art , vil ikke bildet blir uskarpt når du forstørre det . Når du importerer vektor objekter i Blender , blir de som dynamisk og formbare som alle andre objekt i programmet. Instruksjoner
en
start Blender ved å klikke på "Start " skrive " blender " i søkeboksen og deretter klikke på " Blender.exe " resultat.
2
Klikk " fil " og deretter" Import "en gang Blender belastninger.
3
Velg" Scalable Vector Graphics "alternativet .
4
Point musepekeren til" system " overskriften på venstre side av skjermen som laster og velg stasjonen som inneholder vektor bilde . Dette er stasjon som regel " C."
5
Velg mappen som inneholder vektorgrafikk fra listen ved å dobbeltklikke på det .
6
Dobbeltklikk på filen å åpne den i Blender .