| Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  •  
    Datamaskin >> Software >> animasjon programvare >> Content
    Blender Animasjon Tutorial
    Blender, den fritt tilgjengelige program for å lage tredimensjonale modeller og simuleringer , har mange verktøy og metoder for å lage animasjoner . En tilnærming innebærer å trekke på sentrale rammer, mye som du kan gjøre med en real-world flip bok. Arbeidet med Standard Cube

    Inside Blender, opprette en ny fil ved å trykke på "File > New " og klikke " Slett alt . " Dette vil produsere standard kube , som du vil animere .

    Legg merke til " < 1 >" kontroll i vinduet under hovedvinduet med kuben. Denne kontrollen bestemmer den gjeldende rammen antall animasjonen. Din jobb er å fylle visse rammer med bilder av kuben og la Blender interpolere bildene av rammene du ikke fylle inn

    Sørg for at musepekeren er inne i hovedvinduet med kuben , så trykk på "i " . Klikk på " Loc " element som vises under markøren din . Denne handlingen er å fortelle Blender at du ønsker å opprette en nøkkel ramme basert på kuben sin plassering ( dvs. " lok ") i motsetning til sin rotasjon eller skala .
    Opprett en Key Frame
    < br > p Med nøkkelen ramme en nå satt , kan du opprette en annen ramme senere i animasjonssekvensen . Bytt til den senere nøkkelen rammen som følger: Flytt ned til " < 1 >" kontroll nevnt tidligere, og endre det en til en " 48 ". ​​( Du kan endre denne kontrollen nummer ved å bruke piltastene eller dobbeltklikke på "1". )

    Du har satt nøkkelen rammen til 48 , men nå trenger å faktisk lage grafikk for den nye rammen . Høyreklikk hvor som helst på kuben , deretter drar du holder nede høyre museknapp til noe annet sted på skjermen.

    Slipp den høyre knappen og klikk på venstre knappen for å sluttføre den nye posisjonen , og deretter opprette nøkkelen rammen ved å trykke på "i" og klikke på " loc ", som du gjorde med den første nøkkelen rammen.
    spille av animasjon

    'har allerede opprettet en animasjon , nå er det på tide å spille den tilbake . Klikk på rammen nummer kontrollen som du nylig satt til " < 48 >" , og tilbakestille den til " < 1 >" . Ta pekeren noe tilbake i kuben sin vinduet og trykk " kontroll -A. " Legg merke til at kuben trekk : . Blender er " thumbing " gjennom din virtuelle flipbook -som du har gjort med bare to tegnede sider
    < p > animasjonen ikke ser veldig imponerende fra standard visning ( dvs. topp, ortografisk ) , så endre denne visningen : først , trykker du på "escape "-tasten for å stoppe animasjonen , trykk på " 5 " på det numeriske tastaturet , slik at den " NumLock " -tasten. Denne handlingen setter Blender i perspektiv modus .

    Deretter klikker og drar litt med midtre museknapp hvor som helst på vinduet for å flytte ut av topp utsikt og se kuben andre sidene. (Trykk "Alt" og dra venstre museknapp hvis musen har ingen midterste knappen . ) Start animasjonen ( " kontroll - A" ) og se den spille av fra en mer interessant synsvinkel.
    < br >

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan lage en knapp Symbol i Adobe Flash CS4 
    ·Hvordan gjøre det Cloud Effect i Corel Draw 
    ·Hvordan dele opp objekter i Maya 
    ·Hvordan lage en video Banner 
    ·Slik konverterer en JPG til et filmklipp i Flash CS4 
    ·Hvordan lage Video i Adobe Flash CS4 
    ·Maya Face Tutorial 
    ·Hvordan lage en Dinosaur på Pivot 3 
    ·Hvordan Mask Effekter Arbeid i Flash 
    ·Programvaren som brukes for animasjon 
      Anbefalte artikler
    ·Symantec Utveksling Utelukkelse List 
    ·Hvordan lage et tankekart på Publisher 
    ·Hvordan dele iTunes med mer enn én person 
    ·Hvordan åpne en PPTX File Extension 
    ·Hvordan få iTunes 
    ·Hvordan få til Feathermoon Stronghold i World of Warcr…
    ·Hvordan Photoshop Noen Into Et annet bilde 
    ·Hva er en ISO Extension Formatfil 
    ·Hvordan kan jeg fjerne en knapp fra et regneark 
    ·Slik gjenoppretter en sikkerhetskopi på en ekstern har…
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/