Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  •  
    Datamaskin >> Software >> animasjon programvare >> Content
    Hvordan bruke Adobe Flash CS4 for nybegynnere
    Adobe Flash CS4 er en ekstremt allsidig og kraftig program laget av Adobe , et dataprogram selskapet. Den brukes til å lage bilder , filmer og interaktive filer primært til bruk på web . For eksempel bruker YouTube Flash som et grensesnitt for hver av sine videoer. Mens programmet er i stand til å la brukerne oppleve et enormt antall multimedia-valg , kan det være skremmende hvis du aldri har brukt det før . Hver gang Adobe lanserer en ny versjon av sin Creative Suite , er en ny versjon av Flash utgitt i tillegg. Nyere versjoner kan ha mer komplekse funksjoner, men hver enkelt er det samme programmet i kjernen. Instruksjoner
    Læring Grunnleggende Layout
    en

    Åpne programmet og velg " Flash File ( Action Script 3.0 )" hvis du blir bedt om .
    2

    Den grunnleggende verktøylinjen er plassert helt til høyre . Det holder tekst, penn, form og maling bøtte verktøy , sammen med andre.
    3

    Grunnleggende data om filen vises ved siden av verktøylinjen , inkludert lerretet , lerret farge og rammer per sekund. Dette vinduet display vil endres i henhold til verktøyet som er valgt . For eksempel vil vinduet vise fyll, hjerneslag , tetthet , størrelse og tykkelse innstillinger når formen verktøyet er valgt .
    4

    Tiden linjen er på bunnen av skjermen . En tidslinje finnes av "rammer ", som er markert med hver hvite rektangelet . Tallene langs tidslinjen angir rammen nummer, og klikke på dem vil få opp den aktuelle rammens innholdet i hovedvinduet.
    5

    Flertallet av skjermen er visningsvinduet , som ligger i midten av skjermen. Dette området er der du vil tegne og manipulere bilder eller gjenstander til å designe hver ramme. Dette området består av lerretet , en hvit (selv om den fargen kan endres) område som vil bli publisert og en gråsone som ikke vil bli publisert. Mens gjenstander kan plasseres enten i området , bare de som er i lerretet vil ende opp i den endelige filen .
    Learning Motion
    6

    Velg rektangelet verktøyet og skape et rektangel i midten av lerretet . Juster verktøyets innstillinger før man drar for å endre utseendet på rektangelet for å skille det fra den hvite bakgrunnen .
    7

    Velg pekeren verktøyet. Klikk på rektangelet (ellers kjent som et "objekt ") én gang for å velge det. Høyre -klikk eller Kommando- klikk på den og velg " Create Motion Tween . " Hvis den ber deg om å konvertere det til et symbol , klikker "OK ​​".
    8

    tidslinjen er endret for å imøtekomme bevegelse mellom . I stedet for hvite rektangler , vil du se en lang blå firkant , og den tiden linjen markøren har hoppet til frame 24 .
    9

    Flytt objektet til der du ønsker å ha det slutter å bevege seg . Du vil skape en grønn linje med prikker på det etter å gjøre det . Dette er veien din objektet tar , og hvert punkt er beliggenheten på hver ramme .
    10

    Klikk og dra den grønne linjen til å gi noen kurven til din vei.
    11

    Klikk på høyre kanten av det blå rektangelet i tid lime og dra den til høyre for å forlenge varigheten av banen.
    Lære å eksportere
    12

    Klikk "Export " fra Fil -menyen øverst . Velg enten "Image " for å publisere ett bilde eller " Movie " til å publisere alle rammer .
    13

    Lagre filen der du ønsker . Hvis du lagrer en film , vil den begynne å eksportere umiddelbart . Hvis du lagrer et bilde , vil det gi deg alternativer som oppløsning og størrelse.
    14

    Filmen vil bli lagret som en SWF -fil , som kan spilles i de fleste Internett browers .

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan kombinere Flash filmer til én film 
    ·Flash 8 tutorial på hvordan å lage Blinged Out Shinin…
    ·Hvordan lage en dra- og-slipp- spill ved hjelp av Flash…
    ·Dataanimasjon for nybegynnere 
    ·3 - D Max Vann - Drop Tutorial 
    ·Slik fjerner Adobe ExtendScript Toolkit 
    ·Hvordan Bruk bildene i filmer med Flash 
    ·Hvordan lage teksturer se fint på Sculpties 
    ·Hvordan Warp Bezier Edges i After Effects 
    ·Flash CS3 Basics 
      Anbefalte artikler
    ·Amiga spill for PC 
    ·Hvordan lage et diagram i MS Access 2007 
    ·Hvordan lage en film i en GIF -fil 
    ·Hvordan lage en Creeper Skin i Minecraft 
    ·Hvordan lage PDF bokmerker Transfer til en Kindle versj…
    ·Slik fjerner Popping og pipekonsert i Audacity 
    ·Hvordan sletter jeg en URL Fra Dropdown 
    ·Hvordan bruke musikk torrents, brenne en CD 
    ·Hvordan å optimalisere video for TV 
    ·Hvordan åpne PDF- filer i en e-postvedlegg 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/