Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  •  
    Datamaskin >> Software >> animasjon programvare >> Content
    Tutorial for Flock of Birds i 3DS Max
    partikkel-systemer kan brukes til å lage dynamiske animasjon , eller å hjelpe til med repeterende oppgaver . De kan også brukes for å legge til en følelse av tilfeldighet som er vanskelig å produsere på en datamaskin. Grupperinger av dyr kan være vanskelig å produsere uten å virke konstruert . Tilfeldig posisjonering og animasjon kan oppnås raskt med færre trinn ved hjelp av partikkel emittere og de ​​parametriske kontroller de har. Du trenger
    Base modell og /eller animasjon av en fugl
    Vis flere instruksjoner
    en

    Lag din scene i 3D Studio Max . Plasser belysning, kameraer og atmosfæriske effekter . Importere fugl modell inn på scenen . Skjule modifier stabel av fuglen modell .
    2

    Lag en partikkel system . Åpne Particle Systems menyen funnet i de primitive rullegardinmenyen . Klikk på PCloud knappen . I overhead syn , venstre -klikk og dra en firkant som definerer lengden og bredden på partikkel sky emitter . Slipp venstre museknapp og dra igjen for å definere høyden på partikkel emitter , deretter til venstre - klikk en gang til .
    3

    Åpne modifier panel med PCloud valgt. Høyreklikk Pcloud001 boksen og endre navnet "Flock ". I Parametere dialog åpne Particle -vinduet og velg instanced geometri . Bla ned til " instancing Parameters "-vinduet og venstreklikk på "Velg objekt" -knappen . Klikk fuglen modell for å feste den til partikkel system .

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan legge til Fade Out Bakgrunnsmusikk Med Flash 
    ·Hvordan lage en animert Avatar Fra en Clip 
    ·Cloud Animasjon Tutorial 
    ·Flash -animasjon programvare verktøy 
    ·Hvordan lage en Egg Timer i Flash ActionScript 3 
    ·Hva er den primære funksjon av Flash Software 
    ·Hvordan slå av lyden når en video spilles av i Flash …
    ·Hvordan spare Poses in Motion Builder 
    ·Flash 8 Button Tutorial 
    ·Slik eksporterer Rhino 3D til Maya 
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan Rip CDer med Roxio 
    ·Hvordan avgjøre om en Format for datagenerert Gratulas…
    ·Hvordan lage nyhetsbrev med Gratis Maler 
    ·Slik fjerner Stemmer i Sound Forge 
    ·Online SAP HR Trening 
    ·Hvordan Tegn en ball i SketchUp 
    ·Hva er ODP Format 
    ·Hvordan Pack OpenOffice Impress -filer 
    ·Slik viser skjulte lysbilder under en PowerPoint-presen…
    ·Hvordan finne autolagret Word-dokumenter 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/