Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  •  
    Datamaskin >> Software >> animasjon programvare >> Content
    Flash 8 Looping funksjoner
    Flash 8 bruker ActionScript 2.0 kode for programmering funksjoner . Ved hjelp av ActionScript looper , kan du lage Flash-applikasjoner og filmer med iterativ prosess . Dette kan være nyttig for mange formål , for eksempel looping animasjoner et gitt antall ganger, eller lese gjennom en datastruktur for å behandle innholdet. Loops er blant de viktigste kontroll- strukturer i alle programmeringsspråk . Loop-strukturene i ActionScript 2.0 har standard syntaks , med " for" looper og "mens " looper de viktigste valgene . For Loop Med Tilstand

    For looper kan definere iterativ prosesser ved hjelp av en teller variabel og en betinget test. Følgende eksempel ActionScript 2.0 demonstrerer : var a; for ( a = 0; a < 10; a + + ) { trace ( a) ;}

    Når kjøringen først kommer inn i loop, er tellervariabelen satt til null . Betingelsestesten spesifisert som det andre elementet i loop åpningen linjen utfører da. Legemet av sløyfen vil bare utføres når tellervariabelen er fremdeles mindre enn 10 år. Hver gang legemet av sløyfen utfører , den skriver tellerverdien ut , deretter inkrementer det, som angitt av det tredje element i sløyfen innledning . Liket av loopen kan inneholde flere linjer med behandling, er dette eksempelet kun for demonstrasjon. Denne sløyfen vil iterere 10 ganger .
    Mens Loop Med Tilstand

    Mens looper kan implementere iterativ funksjoner ved hjelp av litt annen behandling enn med for sløyfer. Følgende eksempel ActionScript demonstrerer : var b = 0 , mens ( b < 10 ) { trace ( b ) , b + +; }

    Denne sløyfen også bruker en teller variabel , som tar del i den betingede test avgjøre om løkke kroppen utfører . Koden initialiserer telleren til null før løkken starter. Ved utføringen når sløyfen , er den betingede testes. Sløyfen kroppen vil bare utføre mens disken er mindre enn 10 år. Sløyfen utganger tellerverdien og intervaller det på hver iterasjon.
    Infinite For Loop

    Snarere enn dikterer hvor mange ganger en løkke vil kjøre som en del av den første sløyfen uttalelse, kan ActionScript funksjoner lage uendelige løkker . Inne i en uendelig loop, skal koden eksplisitt bryte på et tidspunkt eller skriptet kan krasje . Følgende eksempelkode demonstrerer : var c 0 = ; for (; ;) { if ( c > = 10 ) break ; else { trace ( c ), c + +; } }

    Denne koden vil nullstille telleren før den loop, deretter loopen kroppen begynner utfører straks som det ikke er forhold på den. Inne i loop, bærer koden ut en betinget test. Dersom telleren har nådd en verdi på 10, er sløyfen gått ut eksplisitt. Ellers tellerverdien sendes deretter økes , da løkken begynner på nytt.
    Infinite Mens Loop

    Mens looper i ActionScript kan også bruke uendelig strukturer . Følgende eksempelkode demonstrerer : var d = 0; while (true ) { if ( d > = 10 ) break ; else { trace ( d ) ; d + +; } }

    Liket av den uendelige mens loop bærer ut de samme trinnene som det uendelige for loop , faktisk flyten av utførelsen er den samme for begge. Hvis du oppretter uendelige løkker i Flash skript, sørg for at du har lagt en pause uttalelse på et tidspunkt, ellers loopene aldri vil avslutte.

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Slik importerer MP4 video til Flash CS4 
    ·Hvordan starte Fyrverkeri 
    ·Hvordan Delay Bullet Frequency in Flash 
    ·Lightwave Animasjon Tutorials 
    ·Animasjon redigering programvare 
    ·Hvordan lage en klikke seg gjennom på Flash 8 
    ·Hvordan lage en god Flash mobilspill 
    ·Hvordan legge til en Stor tekst Doc til en Flash Progra…
    ·Hvordan endre Stage Color i Adobe Flash CS4 
    ·Hvordan finne den Screen Høyde i Flash CS3 
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan rydde opp en trojansk hest 
    ·Hvordan sette Standard Tekst Verdier i Autodesk Invento…
    ·Slik importerer fra en CD til Ableton Live 8 
    ·Hvordan legge til farger til hvite bygninger i Photosho…
    ·Slik kopierer DVDer med en vanlig CD -R 
    ·Hvordan lage en nettside med Word 
    ·Hvordan Tegn i en PDF -fil 
    ·Definisjon av skjulte tegn i InDesign 
    ·Hvordan lage en kalender mal for Photoshop 
    ·Slik installerer en tidligere versjon av Java 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/