Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  •  
    Datamaskin >> Software >> animasjon programvare >> Content
    Hvordan lage løpebaner i Maya
    Maya , en omfattende 3D ​​grafisk design pakken fra Autodesk , gjør designere og animatører for å skape realistiske figurer og bilder og integrere dem i tidsbestemt animasjoner . Bredden av tilgjengelige alternativer i Maya kan gjøre programmet litt vanskelig for nybegynnere , men programmet omfatter en rekke enkle triks du kan bruke til å forenkle kreative oppgaver . Når det gjelder utforming av hjul eller tank løpebaner , for eksempel , kan du bruke programmets animasjon banen og kopiering verktøy for enkelt å opprette objektet, og sette den i bevegelse. Instruksjoner
    en

    Velg CV Curve Tool og tegne banen for dine løpebaner , enten sirkulær i tilfelle av et hjul eller rektangulære for tank eller maskiner løpebaner . Knipse det siste punktet i kurven din til det første punktet med Point Snap Tool. Du kan lage en figur som din vei så lenge banen er stengt og det siste punktet er festet til den første .
    2

    Velg banen , høyreklikk og velg Rediger Kurver og deretter Close Curve .
    3

    Design et enkelt slitebanen. Din slitebanen kan være så enkelt som et tredimensjonalt rektangel eller kan ha et lite innrykk i sentrum for å modellere et bevegelig maskindel. Du kan selv velge Cube form fra pre -set polygon alternativer ( polygon primitives ) under Lag -menyen og redigere sine attributter til de riktige målene for en rask løsning .
    4

    Velg polygonet du bare gjort , høyreklikk på slitebanen og velg duplikat. Lage så mange kopier av slitebanen som du tror du trenger å gå hele veien rundt kurven din . Du kan alltid slette noen hvis du ikke trenger dem .
    5

    Velg ett av trinnene og banen til og klikk på Animer menyvalget på toppen verktøy -bar . Under Animate velger Paths , Fest til baner og deretter Alternativer . En dialogboks vil vises med alternativer.
    6

    Sett Tid /Range i den første linjen av menyvalgene til Start /Avslutt med å klikke på bytteknappen ved siden av alternativet . Still inn starttid til 0,0 og End Tid til 400,0 . Klikk på " Fest ".
    7

    Velg et sekund slitebanen og din sti og gjenta prosessen fra første slitebanen ved å gå til Animate -menyen og velge Koble til Stier og deretter Alternativer . Sett Tid /Range til Start /slutt og sette starttiden til 5.0 og End Tid til 405,0 . Spill av animasjon fra Avspilling alternativer i Animate menyen og kontroller at avstanden mellom de to trinnene er hensiktsmessig. Du kan redusere eller øke forskjellen avhengig av bevegelsen du vil oppnå og størrelsen på trinnene. Bare øke eller redusere Start- og sluttid tallene for å finne ut hvor nær eller langt den andre slitebanen følger bak den første .
    8

    Velg tredje slitebanen og kurven og velg Alternativer under Animate Meny som du gjorde før . Sett Tid /Range til Start /slutt og angi start-og sluttidspunkt for å øke med samme beløp som de gjorde mellom første og andre trinn . Hvis 5,0 var riktig avstand mellom løpebaner , for eksempel , angi Start Time til 10,0 og End Tid til 410,0 . Klikk på " Fest ".
    9

    Gjenta for så mange løpebaner som det tar å fylle opp kurven, noe som gjør at hver enkelt er det samme passende avstand bak forrige slitebanen.


    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Slik laster du ned animasjon programvare 
    ·Hvordan bruke biblioteket i Flash CS3 
    ·Slik konverterer en Flash EXE til en SWF 
    ·Typer Apple Motion filer 
    ·Silverlight Animasjon Effekter 
    ·Hvordan lage en Flash-video fra Bilder 
    ·Hvordan lage en link i Flash 8 
    ·Hvordan lage en avansert Flash Website 
    ·Cell Shading Tutorial 
    ·Hvordan lage Electric Flash animasjoner 
      Anbefalte artikler
    ·Slik unngår Endre oppdateringsfrekvens for en Group Po…
    ·Hvor å Endre Read- Only -filer i Microsoft Word 
    ·Hvordan ta opp Kirken Prekener Bruke Audacity 
    ·Hvordan lage din egen utskriftsvennlig Coloring Pages 
    ·Hvordan bli kvitt AlphaScan 
    ·Bursdag Banner Photoshop Tutorial 
    ·Hvordan sette opp Skraper i XBMC 
    ·Hvordan fikse en mediefil 
    ·Hvordan spare en eksisterende PowerPoint for å gjøre …
    ·Fem måter å konvertere DOCX til DOC 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/