Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringsspråk
  • Delphi Programming
  • Java Programming
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl Programming
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programming
  •  
    Datamaskin >> Programmering >> Visual Basics Programming >> Content
    Slik bruker Unreal Engine 3
    Unreal Engine 3 er et program som brukes til å designe dataspill. Disse spillene er laget for å kjøres på systemer eller personlige datamaskiner som er utstyrt med DirectX 10 , som Xbox 360 og PlayStation 3 . Programmet lar spilldesignere som ikke vet mye om programmering for å enkelt lage spillverdener . Du kan lage et spill nivå i noen få enkle trinn. Instruksjoner
    en

    Åpne Unreal Engine 3 editor fra program -menyen til datamaskinen . Lag en ny fil ved å velge " File" og deretter " Ny". Velg ditt foretrukne geometri stil - Additive er hensiktsmessig for de fleste spill nivåer
    2

    Velg byggmester børste - . Det røde kube i midten av perspektiv skjerm - og klikk deretter på " CSG : Legg til " -knappen på høyre side av skjermen for å legge til byggmester børste kuben til nivået . Formen og størrelsen på denne børsten bestemme formen og størrelsen på elementet du vil lage.
    3

    For å gjøre kuben inn i en annen form, klikker du på " Geometry Mode" -knappen øverst venstre på skjermen . Klikk på " Edge "-knappen og velg deretter kuben. Klikk på en av kantene og flytt den til å lage en annen form. Klikk på " Rebuild Geometry "-knappen på toppen av skjermen for å oppdatere formen .
    4

    å skape et rom, må den opprinnelige kuben være stort nok for karakteren , som er 88 enheter høy, å delta. Skalerer rutenettet til 32 enheter ved hjelp av kontrollpanelet på nederst til høyre på skjermen. Bruk tiltaket verktøyet i 2D-visning og flytte byggherrens pensel kantene til den er stor nok. Klikk på " CSG : Legg til" -knappen for å legge til kuben. Endre størrelsen på byggherrens børste slik at det er bare mindre enn kuben og klikk " CSG : . Trekk " Dette skaper en hul boks .
    5

    å legge belysning til rommet , klikk på "Camera Mode "-knappen . Høyreklikk på bakken der du vil plassere lys og velg " Legg Actor" og deretter " Legg Light ( Point ) . " Flytt lyset opp fra gulvet og endre størrelse på det ved hjelp av skalaen verktøyet.
    6

    For å legge til en spiller startpunkt , høyreklikker du på gulvet og velg " Legg Actor" og deretter " Legg PlayerStart . " Å kjøre nivå , klikk på " Spill i Editor ", som ligger i øvre høyre hjørne av skjermen .

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Tutorial på Function Sub behandlingsmåten i Visual Ba…
    ·Slik sletter cookies og midlertidige filer ved hjelp av…
    ·Hvordan lage et Word-dokument i Visual Basic 
    ·Hvordan lage et galleri av bilder i Visual Basic 6.0 
    ·Hvordan lage et tegneprogram 
    ·Hvordan lage MS Access kjøre raskere på en VB Project…
    ·SolidWorks API Tools 
    ·Hvordan sende og motta en SMS Bruke VB 6 
    ·Hvordan lage en reset knapp på VBA 
    ·Hvordan bruke PictureBox kontroll i Visual Basic 
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan vise en GridView horisontalt i Vb.Net 
    ·Slik konverterer PHP Class til XML 
    ·Hvordan tvinge en Destructor Ring i C + + Net 
    ·Hvordan hente de boolske Data DataGrid for VB.NET 
    ·Hvordan bruke Send- knapp i PHP 
    ·Introduksjon til programmering med Java 
    ·Urlencode & spesialtegn i PHP 
    ·Hvordan lage en abstrakt klasse i Java bruker NetBeans 
    ·Hvordan bruke dato i Java 
    ·Hvordan starte Internett-programmer Med Java 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/