Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringsspråk
  • Delphi Programming
  • Java Programming
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl Programming
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programming
  •  
    Datamaskin >> Programmering >> Java Programming >> Content
    Hvordan lage en Typing Program
    Typing programmer eller tekstbehandlere , er nyttige programmer både med henblikk på å faktisk bruke dem for å lage tekstdokumenter og lære om programmering. Uansett hvilken grunn du er ute etter å skape en skrivefeil program , de grunnleggende mekanikken etablere programmets struktur er ikke vanskelig å ansette. Java, en arbeidshest språk som brukes ofte som et første språk å lære programmering, kommer med mange verktøy som du kan bruke for dette prosjektet . Instruksjoner
    en

    Åpne en tekstfil , eller utviklingsmiljøet av ditt valg. Hvis du ikke allerede har gjort , laste ned Java Development Kit ( SDK ) fra Oracles nettsted. Koblingen er i "Ressurser " nedenfor . Kjør installasjonsprogrammet etter at du er ferdig med å laste den ned .
    2

    Import av " javax.awt . *" Bibliotek . Du vil også trenge " javax.swing . *" Og " java.awt.event . * " Biblioteker . Bruk " import "-kommandoen for dette formålet .
    3

    Erklærer en " String " variabel før du skriver noen funksjoner. Denne variabelen vil holde brukerens input . Erklærer også gjenstander du har tenkt å legge til grensesnittet , inkludert minst et " JTextField " objekt og en " JButton " objekt .
    4

    Lag din main ( )-funksjonen innenfor programmene dine public class . Legg objektene du føler er relevant for måten du vil at skjermen skal se ut, men sørg for å inkludere minst tekstfeltet og knapp du erklærte i forrige trinn . Husk å bruke den grunnleggende formelen for « JTextField [ your- custom -name ] = new JTextField (); " . Å lage nye objekter
    5

    Opprett en egen " actionPerformed "-funksjon som tar en parameter av "( ActionEvent e ) ". Syntaksen vil se ut som " public void ( ActionEvent e ) " etterfulgt av din funksjon parentes .
    6

    Lag en " hvis " statement innenfor " actionPerformed "-funksjonen til å utføre hvis variabelen " e" tilsvarer det tilpassede navnet du ga din knappen i trinn 4 . Innenfor at " hvis " statement , satt strengvariabelen du erklært i trinn tre til « [ the- custom -name - du - ga -your - tekst - felt ] . Gettext ( ) " for å lagre teksten din brukeren har skrevet inn at string variabel .
    7

    Legg de ekstra funksjoner for din skrive program for å manipulere brukerens skriving, som er lagret i tekststreng.
    8

    kompilere kildekoden i en kjørbar fil. Bruk utviklingsmiljø er " kompilere "-funksjonen , eller bruk " javac [ din kilde - kode -fil] "-kommandoen på kommandolinjen .

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan skrive en Java Program for å beregne din alder…
    ·Java Frame Tutorials 
    ·Hvordan bruke standard XML Editor i Eclipse 
    ·Hvordan få DSN informasjon ved hjelp av Java 
    ·Funksjon Visning i Java 
    ·Hvordan bruke Struts Utforming 
    ·Typer Multitasking i Java tråder 
    ·Hvordan skrive ut Personene i Java 
    ·Hvordan vise et tegn som et heltall i Java 
    ·Hvordan lage to forekomster av Subklasser i Java 
      Anbefalte artikler
    ·PHP til å konvertere til UTF - 8 
    ·Hvordan endre Stage Størrelse i ActionScript 3.0 
    ·Slik installerer en kjøter Ruby 1.9.2 
    ·PHP String Forskjeller 
    ·Hvordan legge til en Combo Box et ord om gangen i stede…
    ·Hvordan lage en plate med ISO 
    ·Hvordan sette opp en tilkobling String i App innstillin…
    ·Sette inn en avmerkingsboks i PHP MySQL 
    ·Hvor å Feilfri din Java 
    ·Hva er en matrise i VB.NET 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/