Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringsspråk
  • Delphi Programming
  • Java Programming
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl Programming
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programming
  •  
    Datamaskin >> Programmering >> Java Programming >> Content
    Hvordan skrive Java- programmer for en Slot Machine
    Java -programmering ble utgitt i 1995 av Sun Microsystems og er relatert til C og C + + programmeringsspråk . Java kan kjøres på hvilken som helst maskin som kan bære Java Virtual Machine , som tolker Java bytecode . En av de enklere programmer til å kjøre som en øvelse i Java er spilleautomaten. Dette programmet simulerer prosessen med å kjøre en faktisk spilleautomat ved å generere tre tilfeldige tall hver gang brukeren spiller , avgjøre om to eller tre av tallene stemmer overens , og la brukeren få vite resultatet . Du trenger
    Java Virtual Machine
    Vis flere instruksjoner
    en

    importere verktøy pakke av java og erklære din klasse og "main "-metoden . I dette tilfellet kan du erklære disse skal være offentlig

    import java.util * ; . . Public class slotmachine { public static void main ( String [] args ) {

    klargjøre en skanner og en tilfeldig tall generator . Pass på å erklære heltall du vil bruke før du starter din ' mens ' sløyfe

    Scanner skanner = new Scanner ( System.in ) Tilfeldig tall = new Random (); .

    Int avgjørelse, firstnum , secondnum , thirdnum ;
    2

    Innenfor den første "mens " loop , etablere heltall du erklært hjelp av tilfeldig nummer generator

    while ( beslutning == 1 & . & beslutning = -1 ) { firstnum = number.nextInt ( 10 ) ; ! secondnum = number.nextInt ( 10), thirdnum = number.nextInt ( 10),

    Spør brukeren om han ønsker å spille spor , som gir ham instruksjoner om hvordan du angir et ja - eller nei- svar. Tildele brukerens svar på en variabel navn og bruke dette som tilstanden i begge dine "mens " loops .

    System.out.print (" Ønsker du å begynne å spille spilleautomaten ? (Angi 1 for ja og -1 for nei) : "); avgjørelse = scans.nextInt ();
    3

    Lag saker for hver mulighet for tilpassing ( eller mismatching ) tall , og skriv ut den tilsvarende reaksjon i en andre ' mens ' løkke som ligger innenfor den første . Fortsett å bruke den betingelse at brukeren ønsker å fortsette å spille for denne indre ' mens ' loop. Bruk en "hvis" statement for å avgjøre om alle tallene stemmer overens , og bruker en ' else if ' uttalelse om to av tallene matche. Bruk en ' annet ' uttalelse hvis ingen av tallene matche. For eksempel, hvis første og tredje tall matche , print " To av dine tall matche! "

    While ( beslutning == 1 && avgjørelse! = -1 ) { System.out.println ( "

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan kan oppnå en variabel til en annen klasse i Ja…
    ·Hvordan Tegn en sirkel i NetBeans 
    ·Hvordan få tilgang til JSP Connectivity Coding 
    ·Hva er Struts Plugin 
    ·Android App Development Tutorial 
    ·Slik konverterer Oktal til Binary i Java 
    ·Monoalfabetisk Bytte Ciphers i Java-kode 
    ·Forskjellen mellom egendefinerte JSP Tags & Beans 
    ·Hva er en Java Widget 
    ·Slik konverterer ByteCode til Maskinkode 
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan lage en Tuppel i Python 
    ·Hvordan Juster HTML-tabeller til høyre for tekst 
    ·Hvordan skrive Mens Looping erklæringer 
    ·Hvordan skrive pseudokode Med Arrays 
    ·Slik konverterer en ICO til en BMP i PHP 
    ·Hva er filendelsen JNLP 
    ·Hvordan lage en TCP /IP -tilkobling Med PHP 
    ·Slik viser GridView på en egen side 
    ·Hvordan lage ROT - 13 i Python 
    ·Hvordan endre PHP bunntekst i Joomla 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/