Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringsspråk
  • Delphi Programming
  • Java Programming
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl Programming
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programming
  •  
    Datamaskin >> Programmering >> Computer Programmeringsspråk >> Content
    Hvordan Erklærer variabler i ActionScript
    Adobe ActionScript er et kraftig , objekt - orientert , open -source programmeringsspråk som vanligvis brukes til å bygge funksjonsrike Internett-applikasjoner , inkludert de som involverer spill og multimedia . ActionScript støtter bruk av variabler på en måte som ligner på de fleste objekt - orienterte programmer , med en rekke datatyper støttes . Erklære variabler i et ActionScript -programmet til å lagre data som håndteres av programmet. Du trenger
    Adobe Flash CS4 installert på en Windows-maskin
    Vis flere instruksjoner
    en

    Type en variabel i begynnelsen av et skript og utsiden av alle funksjonene til deklarere en variabel som har en "Global " scope gjelder for alle funksjoner i skriptet. Skriv en variabel inne i parentes av en funksjon for å deklarere en variabel med et omfang begrenset til bare den funksjonen
    2

    Type "var VARIABLE_NAME : data_type " . Bortsett erstatte " VARIABLE_NAME " med et navn som best identifiserer formålet med variabel, og erstatte " data_type " med datatype du har tenkt å bruke med variabelen . ActionScript datatyper inkluderer : en

    Boolean - Verdier kan bare være enten "true " eller "false ".

    Int - Holder heltallsverdiene som spenner fra -2,147,483,648 ( -231 ) til 2147483647 (231 - 1) .

    null - Kan bare inneholde en " null " verdi. Variabler også standard til null hvis denne ikke er en standard verdi

    nummer - . Verdier kan være heltall , usignerte heltall, eller flyttall

    Object - . Definert av Object klassen .

    String - Verdier som inneholder en sekvens av 16 -bit tegn

    uint - Inkluderer sett av usignerte heltall fra 0 til 4294967295 ( 232-1 ) .

    Void - - Inneholder kun verdien
    3

    Type "var VARIABLE_NAME : data_type = 100 " for å tilordne en verdi til en variabel når den er deklarert , bortsett erstatte " VARIABLE_NAME " med "udefinert ". et navn som best identifiserer formålet med variabel, erstatte " data_type " med datatype du har tenkt å bruke med variabelen , og erstatte "100" med verdien du vil tilordne til variabelen.
    4

    Type " VARIABLE_NAME = 20; " for å tilordne en verdi til en variabel som er deklarert andre steder i manuset, bortsett erstatte " VARIABLE_NAME " med det faktiske navnet på den variabelen som du tilordner en verdi , og erstatte " 20 "med den faktiske verdien du tilordner til variabelen .

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan Slett fra T - SQL 
    ·Hvordan få tilgang til en Bash Script Variabel Python 
    ·Hvordan lage DataGrid templated Columns 
    ·Hvordan redigere en UDF -fil 
    ·Hvordan Test Business Objects 
    ·Hvordan lage en knapp Åpne i Facebox Lightbox 
    ·Hvor å Endre Bredde i QBasic 
    ·Hvordan bruke Shape Command i DataReader av Net 2.0 
    ·Hvordan bruke QBasic i Finne den inverse av en matrise 
    ·Slik formaterer desimaler Bruke AWK 
      Anbefalte artikler
    ·Slik konverterer Java Objects 
    ·Hvordan returnere en streng fra en klasse 
    ·Slik bruker du en Region klasse å fjerne deler av et b…
    ·Slik installerer DBD - MySQL for PPM 
    ·Hvordan Skyll en bufret Reader i Java 
    ·CentOS for Installere PHP med MySQL 
    ·C opplæringen: Datatyper 
    ·Slik beskytter mot SQL -injeksjoner i PHP 
    ·Hvordan lage en Makefile 
    ·Hvordan lage en 3-dimensjonal Array i Visual Basic 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/