Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringsspråk
  • Delphi Programming
  • Java Programming
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl Programming
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programming
  •  
    Datamaskin >> Programmering >> Computer Programmeringsspråk >> Content
    Hvordan lage et flytskjema for Tic- Tac -Toe
    Et flytdiagram er en visuell representasjon av en prosess eller et system , for eksempel en datamaskin program eller et samlebånd på en bilfabrikk . Disse diagrammene består av standard symboler for hver type trinn i prosessen , herunder handlinger og beslutninger . Arrow -ledet linjer koble fremgangsmåten for å vise mulige veier fra den ene til den neste . Flytskjemaer brukes av programmerere for å kartlegge programvare , og i forretningsområdene og industri til å forstå komplekse prosesser . Å gjøre et flytskjema for et spill av tic - tac -toe kan du lære om komponentene i et flytskjema . (Se Referanser 1 ) Instruksjoner
    Oppsett for spill
    en

    Tegn en runde kanter rektangel på toppen av siden, og merk den "Start". Dette er en terminator symbol .
    2

    Tegn et rektangel nedenfor og merk den " Draw Tic- tac -toe rutenett . " Koble dette til forrige rektangel med en pil som peker ned. Dette er en handling symbol .
    3

    Tegn et rektangel nedenfor og merk den " Tilordne X og O spillere . " Koble dette til forrige rektangel med en pil som peker ned.
    4

    Tegn et rektangel nedenfor og merk den " Velg Hvilken spiller starter . " Koble dette til forrige rektangel med en pil som peker ned.
    Player One Moves
    5

    Tegn et rektangel nedenfor og merk den " spiller en Moves ". Koble dette til forrige rektangel med en pil som peker ned.
    6

    Tegn et rektangel nedenfor og merk den " Evaluere styret. " Koble dette til forrige rektangel med en pil som peker ned.
    7

    Tegn en diamant nedenfor og merk den " Er Game Over ? " Koble dette til forrige rektangel med en pil som peker ned. Dette er en avgjørelse symbol .
    Player To Moves
    8

    Tegn et rektangel nedenfor og merk den " Spiller 2 Moves ". Koble dette til forrige rektangel med en pil som peker ned. Merke denne pilen med "Nei" til å representere svaret på spørsmålet " Er Game Over ? "
    9

    Tegn et rektangel nedenfor og merk den " Evaluere styret. " Koble dette til forrige rektangel med en pil som peker ned.
    10

    Tegn en diamant nedenfor og merk den " Er Game Over ? " Koble dette til forrige rektangel med en pil som peker ned.
    11

    Tegn en pil fra " Er Game Over ? " diamant til pilen som fører til "Player 1 Moves " rektangel , og merk den "Nei "
    End Game
    12

    Tegn et rektangel under den andre " Er Game Over ? " diamant, og merk den " Gratuler Winner ".
    13

    Tegn to piler til denne rektangel, en fra høyre side av hver " Er Game Over ? " diamant, og merke dem "Ja" til å representere svaret.
    14

    Tegn en runde kanter rektangel nederst på siden, og merk den " End ". Koble dette til forrige rektangel med en pil som peker ned. Dette er også en terminator symbol .

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan beregne Switch Overhead 
    ·Beregninger i Adobe LiveCycle Enterprise Suite 
    ·Den Fordeler og ulemper ved å bruke funksjoner og pros…
    ·Begrensninger av Fuzzy Logic 
    ·Hvordan referere til en CSS -fil Fra JSP 
    ·Hvordan Pass Variabler å CGI Fra en Frameset 
    ·Hvordan lage et sjakkbrett i OpenGL 
    ·Hvordan lage en COBOL Program 
    ·Opplæringsprogrammer for Computer Programming 
    ·Hvordan sette Timeout Sessions i iFrame 
      Anbefalte artikler
    ·Jeg kan ikke få en proxy til å fungere på en Android…
    ·Hvordan lage en tabell Cell klikkbare 
    ·Hvordan bruke Dekorprodukter til lineær programmering …
    ·Hvordan skrive til en DOS Window Fra VBS Script 
    ·Hvordan : Xcode Med PHP 
    ·Hvordan lage en Javascript Array med PHP 
    ·Hvordan avslutte en Finite Loop 
    ·Hvordan lage en tabell i VB.NET 
    ·Hvordan Ring JavaScript Fra en HTML-mal 
    ·Slik fjerner Null Records fra en matrise i Java 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/