Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringsspråk
  • Delphi Programming
  • Java Programming
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl Programming
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programming
  •  
    Datamaskin >> Programmering >> C /C + + Programming >> Content
    Hvordan lage et mønster i C + + kode
    Som strikkeoppskrifter , programmering mønstre er verktøy for å duplisere god design. Douglas Schmidt fra Vanderbilt University beskriver C + + mønstre som en måte å fange vellykkede løsninger på bestemte programmering problemer slik at programmerere kan gjenbruke løsninger senere . Strukturelle trekk beskrive hvordan man kan organisere og koble stedene. Atferdsmønstre fange måter å organisere koden . Creational mønstre posten metoder for å organisere koden til å lage programvare objekter. Disse gruppene har flere underavdelinger : Faktor mønstre , for eksempel lage generaliserte programvare gjenstander - programkomponenter - heller enn gjenstander skreddersydd til spesifikke problemer. Instruksjoner
    en

    Definer hensikten med mønster og problemet du ønsker å løse . Vanderbilt Schmidt anbefaler på nettet som du definere problemet i generelle termer : Vellykket mønstre har en eksistens uavhengig av hvordan brukerne implementere dem i bestemte situasjoner . Mønstre er en god løsning for tilbakevendende problemer i stedet for unike hendelser.
    2

    List kravene , eller krefter , som vil handle på mønsteret ditt . Hvis du kode programvare for en aksje - sitat service, for eksempel kreftene inkludere flere investorer sjekker markedet , som hver har et annet perspektiv og interesse. En vellykket mønster gir brukbar informasjon uavhengig av hvor de enkelte observatører og deres behov endres .
    3

    Tegn opp mønsteret struktur , en abstrakt , grafisk representasjon av hva du vil den skal gjøre . Identifiser programvare knyttet til mønsteret for å ansette i å oppnå sitt mål , hva hvert objekt rolle er , og hvordan objektene samarbeide sammen
    4

    Identifiser de positive og negative konsekvenser av å vedta den foreslåtte mønster. . Hvis mønsteret gjør at du kan bruke en vellykket løsning raskt til en hel klasse av tilbakevendende problemer , det er et pluss, for eksempel. Det negative kan være at det er mindre effektiv enn løsninger tilpasset hver enkelt problem .
    5

    Skriv koden for å lage mønsteret . Test det en gang du er ferdig med å kontrollere at alt fungerer slik du ønsker .

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan legge til farget belysning I GtkRadiant 
    ·Hvordan skrive en C Program for å konvertere Hexadecim…
    ·Hvordan bruke LINQ i WPF 
    ·Hvordan å erklære en statisk variabel i C 
    ·Slik formaterer datoer og klokkeslett Med iostream 
    ·Definer en Multi- Dimensional Array i C + + 
    ·Hvordan å lære C + + Arv Raskt 
    ·Hvordan Bubble Sorter i C 
    ·Hvordan legge til en Check Box kolonne til en DataGridV…
    ·Hvordan lese et antall tegn fra filer i CPP 
      Anbefalte artikler
    ·Facelet Vs . JSP 
    ·Hvordan å generere UML Fra Java-kode 
    ·Hvordan beregne tid i VB6 
    ·Hvordan bruke Visual Basic til å lage og skrive ut skj…
    ·Hvordan omdirigere brukere basert på deres IP Bruke PH…
    ·Hvordan legge til Glut Med Visual C 
    ·Hvordan lage en reset knapp på VBA 
    ·Hvordan få tilgang til filen Data i en sekvensiell må…
    ·Hvordan lage en trekant i Java 
    ·Hvordan lage en strekkode Program 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/