| Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  •  
    Datamaskin >> Software >> animasjon programvare >> Content
    Hvordan bruke knapper for å hoppe Scenes i Flash
    Adobe Flash gjør det mulig å bygge multimedia prosjekter ved hjelp av en rekke gjenstander , blant annet lyd , video, tekst og knapper. Knapper er en integrert del av de fleste interaktive presentasjoner . Kanskje animasjonen inneholder flere scener og krever dynamisk kontroll . Gi en knapp ved hjelp av Flash -grensesnitt og Actionscript som gjør at brukeren kan endre scenen . Instruksjoner
    en

    Launch Flash og åpne prosjektet kildefilen .
    2

    Klikk på tekst-verktøyet fra Verktøy -panelet . Type " Change Scene " for å lage en knapp på scenen . Trykk "F8" og velg " Button" alternativet. Klikk "OK".
    3

    Type " changeScene " i Instance -feltet i Egenskaper -panelet .
    4

    Trykk " F9 " for å åpne Handlinger panel og type knappen script : en

    changeScene.addEventListener ( MouseEvent.MOUSE_DOWN , downEvent ) ;

    funksjon downEvent ( e: MouseEvent ) : void {

    gotoAndPlay ( " Scene2 " , 1) ;

    }
    5

    Denne koden oppretter en knapp handling som medfører en endring fra dagens scene til den første rammen i " Scene2 "
    < . br > 6

    Lagre prosjektet . Test -knappen ved å trykke " Ctrl" og " Enter".

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan redigere XML Flash Maler 
    ·Hvordan lage Cartoon Animasjon After Effects 
    ·Tutorial for en Flash Memory spill 
    ·Hvordan lage Flash filmer med Swish Zone 
    ·Beginner Tutorial for Flash 8 
    ·Hvordan Design en gratis 3D Avatar 
    ·Slik fjerner du en tabell Border i Dreamweaver 
    ·Hvordan lage enkle menyer i Flash 8 
    ·Hvordan lage Flagg Wave hjelp Nøkkelbildekontroll i Fl…
    ·Hvordan lage Flash animasjon med Macromedia Flash 
      Anbefalte artikler
    ·Hvor å Fastsette Bad Atom Feil på Apple 
    ·Hvordan bli kvitt Backdoor.Win32.Surila.K 
    ·Hvordan lage DVD -menyen Programvare 
    ·Hvordan lage en Trifold brosjyre med Word Art 
    ·Slik deaktiverer Nero SmartStart 
    ·Hvordan slå av verktøy i GIMP 
    ·Slik fjerner du Huelar Virus 
    ·Hvordan kan jeg sende en kontroll /Alt /Delete Kommando…
    ·Hvordan lage sektordiagrammer Online 
    ·Hvordan Design for Internett Med Photoshop CS2 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/